Camping stelde in 1994 dezelfde bewering van een \"geestelijke\" vervulling nadat zijn voorspelling dat Christus dat jaar zou terugkeren onjuist bleek. Dit is precies de tactiek die Charles Taze Russell, oprichter van Jehovah's Getuigen, in 1888 gebruikte over een \"onzichtbare\" Tweede Koming in 1874. Ik denk dat kapelaan Mike de juiste noot heeft geraakt. Als iemand die de protestantse traditie van "rechts naar links" heeft doorlopen, vraag ik me ook af: "Wat gezondheidszorg biedt een adequate basis om ons van hem te onderscheiden?\" Dat is echt een vraag die ik weet dat ik moet worstelen in het kielzog van dit verhaal. Bedankt voor het delen van deze Mike.
Wat we echter misschien niet hebben gezien, is het gevaar dat we ons bi medische benodigdheden en apparatuur j de wereld voegen en ons in deze kwestie jouissance voelen. Want, of je het leuk vindt of niet, de wereld groepeert ons samen met Harold Camping. Voor velen is het geen grote stap van het bespotten van Harold Camping naar het bevragen en belachelijk maken van evangelisch geloof zelf. Er kan een spectrum van dwaasheid zijn, maar we zijn er op, tenminste in hun gedachten. Ze zien een man met een Bijbel uitspraken doen en enthousiaste volgelingen verzamelen. Ze zien die discipelen \"radicale\" keuzes maken gebaseerd op leringen die de wereld niet kan bevatten.
Zo'n gekt wellness en ontspanning e maakt me opgewonden. Niet zozeer dat ik de behoefte voel om uit te blazen zoals ik vroeger deed. wringen handen en berouw hebben vanwege het verheugen over de intensiteit van negatieve druk verkeerd geplaatst IMHO. Het is deze na-the-fact sombere overwegingen een dag-laat-en-een-voorspelling kort. Ik heb geen sympathie voor Camping of degenen die hij bedrogen heeft. Het zou kunnen zijn als anderen in de kerk een gecoordineerde stem hadden kunnen coordineren om zich sterker uit te spreken tegen de schijnbare domheid, de bijkomende schade had kunnen worden geminimaliseerd.
Tyndale maakte de opmerking \"ploegjongen\" die ik ken, namelijk: \"Ik trotseer de paus en al zijn wetten. Als God mijn leven spaar, zal ik er over vele jaren voor zorgen dat een jongen die de ploeg drijft meer van de Schrift weet dan hij doet.\" Helaas kennen veel van deze \"ploegjongens\" de Schrift niet \"kennen\" - ze kennen stukjes en stukjes of het, en misschien grote delen ervan, maar het is allemaal verweven met fantasieen van hun eigen schepping. Zij \"kennen\" de Schrift niet, maar \"gebruiken\" de Schrift. Vroeger klonk het voor mij altijd zo bekrompen dat katholieke gezondheid & huishouden n woeden tegen 'prive interpretatie' van de Schrift, maar het wordt nu duidelijker.
Ten derde gebruik ik lineaire regressies op meerdere niveaus om de associatie te onderzoeken tussen de voorgestelde mechanismen en drie unieke indicatoren van schuldenlast. Ik vind dat veel van de standaardcoefficienten in modellen van netto vermogen geen significante voorspellers zijn van het niveau van niet-onderpand, niet-revolverende schuld, wat suggereert dat we veel meer weten over de correlaten van inkomen en rijkdom dan over de schuld van huishoudens. De variatie in de schuldenlast kan beter worden begrepen door heterogeniteit va
n niet-economische variabelen die vaak niet in de enquete worden opgenomen.